onsdag 2. januar 2019

Topp 10 2018

Jeg har også laget en topp 10 liste fra 2018. 
Jeg har igjennom året som gikk laget 65 kort/esker og er vel veldig fornøyd med det antallet. 
Dette er de kortene med blogginnlegg som er mest sett gjennom hele 2018. Om jeg skulle valgt mine topp 10 hadde nok ikke lista blitt helt lik - men Blogger har tallene. 

Legger ved linker, slik at du kan gå inn i innlegget om du vil lese mer om hva jeg har brukt for å lage kortene. 

På plass nr 10 en eske med tilhørende kort: 

9. plass - kort til en anledning jeg nok ikke får laget så ofte - til en 100 år gammel dame: 
8. plass et av mange konfirmasjonskort iløpet av året: 

En "råsa" kjole får plass nr 7:
6 plass kommer en av få herrekort jeg har laget:
Halvveis i kort-bunken min nå, 5. plass går til enda et guttkort: 
Alle liker vel sjokolade? På 4. plass kommer en melkehjerte-eske til et perlebryllup:
Pall-plass, 3 plassen og bronsjeplass - alt på samme eksplosjonseske: 
På 2 plass, og nest siste kort-visning kommer nok et konfirmasjonskort: 

Og på 1. plass av topp 10 2018 kommer dette kortet jeg laget til min venninne skulle gifte seg i sommer: 

Det var alt fra 2018, og nå er jeg klar til å starte på 2019 med nye utfordringer. 
Jeg er, som allerede informert i tidligere innlegg, ikke lenger DT hos Copic Marker Norge. Men, jeg har blitt forespurt om å være DT hos bloggen Hverdagsnett, og det takket jeg ja til. Her vil vi få spesifikke stempler å jobbe ut fra, så litt andre utfordringer blir det, så jeg håper jeg klarer å levere som forventet de som driver bloggen. Skal i alle fall gjøre mitt beste. 

Takk til alle som har vært innom bloggen min i 2018.
Håper du vil følge meg inn i 2019 også. 
 

1 kommentar:

Tone K. sa...

Utrolig mye flott du har laget :)
Herlig inspirasjon :)

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din