lørdag 2. juni 2018

Gratulerer med dagen til Maren og Truls

Dattera til naboen gifter seg i morgen, og i den forbindelse hadde jeg lyst å sende de en bitteliten hilsen på dagen. 
Laget derfor en eksplosjonsboks med bryllupstema, og med 3 etg bryllupskake inni.
Sendte også med da 2 stk hjertesjokolader og ei rose. 
Bildene er tatt ute (og dessverre i all stress med å bli ferdig med alt, glemte jeg helt å redigere vekk store overflater og bakgrunner, så dere får bare late som om dette er gjort). 
Malen på esken fant jeg her, hos Kreativ Scrapping. 
Arket kommer fra Maja Design, Celebration. En flott ark-serie. 
Hjertet har jeg kuttet ut i cardboard med en Tim Holtz dies, og limt på roser og bånd, samt en charm. 

 Når man tar av lokket, spretter 4 sider ut, alle med en liten bryllupstekst, samt en 3 etasjes kake kommer frem. 

 Kaka er laget av Bazill, og med pynteark, bånd og perler på siden, samt roser og en annen blomst som kaketopp. 

 Tekstene inni er fra Kort og Godt. Jeg vant denne bryllupsstempelplata på Toten treffet nå i vår, så det passa jo bare så flott. 
Gratulerer så mye med dagen til Maren og Truls. 
Håper dere får en fantastisk flott og ikke minst minnerik dag. 

Takk for at du titter innom bloggen min, legg gjerne igjen en liten hilsen, så jeg ser du har vært innom meg. 

Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din