søndag 15. april 2018

Gaveeske og dåpskort.

Det er tid for en ny utfordring, og denne måneden er det den rosa/lilla fargen, samt koppen med prikkene som har inspirert meg til mitt bidrag. 

Ei venninne har blitt bestemor, og trengte derfor en gaveeske og et dåpskort til lille Erika som blir døpt 22. april.
Da ble det et motiv fra LaLaLand, fargelagt med Copic. 
Arkene som er brukt kommer fra BellaBlvd. 
Farger jeg har brukt: 
Hud: E000, E00, E11, E21, E13, E93
Hår: E55, E51
Pysj/lue: R85, R83, R81, Y15, Y11, Y00
Bamse: E55, E53, E51
Gulv: C3
 Innsiden er enkelt pyntet. Arkene gjør mye selv. Ser at bildet er blitt litt vel lyst, men slik blir det når jeg kun har mobil til å bruke, og ikke er noe som helst god på redigering 
 Esken er laget etter en mal jeg fant i Ett Trykk i 2016. 
Enkel og lage, og er egentlig ganske dekorativ uten at man trenger å lesse på masse pynt og stasj.  
"Låsen" er et chipboard hjertet som jeg har limt på pyntepapir, og fylt opp med blomster. Ei enkel "dåpskje" og vips ferdig.  
Håper du nå har mottatt inspirasjon til å bli med på utfordringen hos CMN. 
Du kan gå inn her for å finne utfordringen. 

Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din