tirsdag 29. januar 2019

Jul i januar

Jul i januar er overskiften, og det er fordi jeg hiver meg med på noen utfordringer. 

CopicMarkerNorge har en ufordring "alt er lov" og med ekstra sjanse om temaet er vinter og snø, denne blir jeg med på. Om det blir godkjent som vinter/snø kort vet jeg ikke, men det er iallefall ett julekort.

Sivs hobbybod på Facebook arrangerer en utfordring om å lage ett julekort (med minimum 3 sider pyntet) pr mnd, hele året. Denne utfordringen hiver jeg meg med på. 
Og først ut er dette sving-kortet. 
Mal sto i ett trykk nr 1/17. 

Og Scrapp og skravl på facebook har flere utfordringer gående samme måte - og her går jeg for "mer enn 1 brett!. 
Motivet er fra Magnolia og er fargelagt med Copic. 
Pyntearkene kommer også fra Magnolia.
Make a wish og Christmas er chipboard fra Teresa Collins. 


På sidene av pyntearket har jeg brukt Adirondack Dabber - maling, for å få en liten følselse av frost, og snø. 
Utbrettet blir kortet slik. Egentlig ganske stilig måte å brette på. 
Ett lite skrivefelt må til på julekort, av dies fra Spellbinders. Pyntet med diecuts fra QK. 

Det var vel så vidt jeg rakk utfordringen, for januar er straks slutt, men så vidt - det holder det. 
Takk for at du titter innom.
Setter stor pris på at du skriver igjen en liten hilsen.



4 kommentarer:

Hege sa...

Ååhhh så flott julekort, Hilde! Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår hos CMN! Lykke til!

Klem, DT Hege

Heidi sa...

Så koselig julekort! Og veldig moro at du blir med på CMN-utfordringen! :-)
Klem fra DT Heidi

Kristina sa...

Det var et kjempekoselig julekort, og en artig bretting. Takk for at du blir med oss i CMN med dette kortet. Klem DT Kristina

Elizabeth sa...

Herlig julekort, Hilde. Kul bretting og flott fargelegging. Likte grønnfargen du har valgt veldig godt. Takk for at du deltar i utfordringen hos CMN. Lykke til i trekningen! klem, Elizabeth

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din