torsdag 27. september 2018

Råsa kjole

I bursdagsfeiringen til Copic Marker bloggen, kom både Siv og Elizabeth med hver sine fantastisk flotte kort, med et motiv jeg totalt forelsket meg i. 
Ei jente fra Make it Crafty, med den nydelige foldekjolen. 
Jeg bare måtte ha denne kjolen, og hivde meg over fargeleggingen, med rosa og bittelitt grå kjole. 
Tusjene jeg har brukt:
Hud: E13, E11, E21, E00, E95, R81
Hår: E29, E25, E23, E53, E50
Kjole: R59, R85, R83, R81
Sko/kjolekant: C3 C1
Bakke/gulv: E53, E50
Bakgrunn: B00, B0000
Jeg har brukt dies fra Spellbinders og Papirdesign. 
Ark fra Pion
Innsiden er laget med et skrivefelt akkurat som jeg alltid pleier det. 


Takk for at du er innom bloggen og titter. 
Håper du vil være med å støtte kreftsaken ved å kjøpe et kort eller to. 

Hilde😃

Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din