søndag 27. januar 2019

DT Hverdagsnett

DT Hverdagsnett

Nytt år og nye utfordringer. 
Jeg har blitt spurt om jeg ønsker være DT hos bloggen Hverdagsnett
Dette sa jeg ja til, og her kommer første kort som DT for dem. 

Oppgaven var: Blonder, glitter og diamanter med ett gitt motiv - dette flotte rådyret fra All Dressed up, fargelagt med Copic. 
Farger som er brukt: 
Rådyret: E50, E53, E55
Kransen: YG99, YG95, E07, E04, E29
Himmel: B01, B000 
Kransen har fått ett bittelite lag med glitterlim, men ikke helt enkelt å få frem det på bildet. 
Dies som er brukt kommer fra Spellbinders og Papirdesign. 
Krystaller kommer også fra Papirdesign. 
De nydelige arkene kommer fra Maja Design. 
Tekststemplet kommer fra Kort & Godt.  

Har for 1.gang også lagt på vannmerke på bildene mine - noe jeg tuklet lenge med. Ser de har blitt veldig små, men de er iallefall der, hehe..Kan vel kun bli bedre på slike ting tenker jeg. 

Takk for at du titter innom.  Legg gjerne igjen en liten hilsen - det blir jeg så glad for :-)
Gå gjerne innom Hverdagsnett og se på de andre i DT-teamet sine kort.


Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din