tirsdag 3. juli 2018

100 år

Det er ikke mange som fyller 100 år, men naboen sin fine tante fylte 100 år her forleden, og ønsket å ha med seg et kort til 100 åringen. 
Tanta var veldig glad i blomster, så hva passet ikke bedre enn dette sommerlige stemplet med blomster og sommerfugler i skarpe farger.
 Stemplet er farget med følgende Copic farger:  
Blomstene:YR09, YR04, Y38 og Y35
Blader: YG67, YG17, YG03
Sommerfugl: V09, V17, V15, V12
Rundt har jeg farget med Distress Spiced Marmalad
Tallene på utsiden er fra dies fra Yvonne Creations - Wild boys
Blonder med perler på
 Sommerfuglen er en MS-punch, ellers er det blomster fra både lysmansjetter, Wish og fra Norske scrappingbutikker. Ja takk til alle butikker :-)
 Pyntearket er fra Maja Design "walking in the Forest#
Stemplet på ut- og innside er ukjent. Gamle stempler jeg har i en perm, der jeg desverre ikke har skrevet ned hvor det kommer fra. 
Gratulerer-dies kommer fra Papirdesign. 
Og som alltid ett skrivefelt på innsiden så man kan skrive en hilsen til tante.
Morsomt å få lov til å lage kort til en 100 åring :-)

Takk for at du er innom å titter - skriv gjerne en hilsen så jeg vet at du har vært innom. Setter stor pris på det :-)
God sommer

3 kommentarer:

Elins Cards and other handscrafts sa...

Spesielt kort å få lage det der. Tenk 100 år..
Nydelig kort til en passende anledning Hilde ♥
Sommerklem fra Elin

Lillians Blogg sa...

Nydelig Hilde. Har de Maya papirene jeg også og dem er supre i glade farger.

Hildes kort sa...

Takk skal dere ha..

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din