søndag 13. januar 2019

Tid for rester?

Det er på tide å få tømt restelageret, og det er rimelig stort, så dette er et prosjekt jeg nok med bruke litt tid på. 
Det aller første jeg gjorde var å sortere kartong og pynteark i farger. 
Orange/gule, røde, blå, grønne, grå/brune/svarte. Og det ble store bunker av hver farge. 

Den minste bunken var den med gul/orange i. 
Jeg har derfor startet på denne. Har skjært til kort i forskjellige størrelser, alt etter hva jeg hadde igjen som passet sammen. 
De fleste er 10x10. 
Kortene er laget meget enkle, med ett stempeltrykk og blomster/bånd som også er rester eller bare gammel pynt som har ligget ubrukt over lang tid. 
 Da alle papirene er rester som har ligget i en skuff, så aner jeg ikke hvor de kommer fra. 
Strikkehjertet kommer fra Papirdesign, og "våg å være..." er fra Kort & Godt.
Kort til venstre har stempeltrykk fra Kort & Godt, og Papirdesign står for den andre.  
Kort &Godt har stempeltrykkene fra disse siste 4 småkortene.  

Dette var alt for i dag - men det kommer flere restekort. 
Kanskje du også kan bli inspirert til å bruke opp restene dine? 

Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din