tirsdag 4. juni 2019

Konfirmasjon

Har laget et kort til konfirmanten Rebekka. Hun er veldig glad i hester, sølv og lilla farge. 
My Besties har dette flotte digistemplet, som jeg har farget med Copic Marker.

Papiret som er brukt er Bazzill, Tim Holtz Metallic ark, og pynteark fra Kort & Godt. 
Farger som er brukt: 
Hud: E11, E21, E00, E95, E04
Hår: E18, E08, YR18, YR14
Kjole/blomster: V28, V25, BV11, BV00
Hest: E35, E33, E31
Man: C5, C4, C3, C2, C1
Bakken: E53, C3
Bakgrunn: B00

Stemplet Konfirmant kommer fra Papirdesign.
INnsiden har stempeltrykk fra North Star Stamp. 
På dette kortet har jeg ikke brukt en eneste dies. 
Takk for at du tittet innom - legg gjerne igjen en liten hilsen så jeg vet du har vært innom.

Deltar i CMN bloggens utfordring med dette kortet også.  


2 kommentarer:

Hege sa...

Ååhhh Hilde! Dette er utrolig lekkert! Du bruker komplementærfarger- noe som gjør at det blir veldig interessant! Tusen takk for at deltar hos CMN med dette flotte kortet! Lykke til! Klem, DT Hege.

Heidi sa...

Så kult kort med masse farger! Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos Copic Marker Norge!
Klem fra DT Heidi :-)

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din