lørdag 8. september 2018

Fotball konfirmant

Vår og høst = konfirmasjoner. 
Høsten er her nå, og konfirmasjonskortet jeg har laget nå skulle være Manchester City preget. 
Brukte et digistempel fra Lilly of the wally, en søt liten fotballgutt. 
Fargelagt med Copic selvfølgelig, og i fargene til Manchester City, opplistet lenger ned i innlegget. 
 Logoer (på tag og på kort) og skjerfet (på taggen) er hentet fra nettet. 
Arkene kommer fra Papirdesign. 
Stjernene er fra Spellbinders på sennepsgul Bazzill, kun påtegnet med tusj for å få de til å ligne stjernene jeg fant på bilder om Manchester. 
Fotballen er laget med QK dies, og kjære konfirmant er fra Kort og Godt. 
Laget en liten tag som får plass bak motivet. Med en fotballcharm på. 
Innsiden er laget nesten som utsiden, og tekststemplet kommer fra Kort og Godt. 
Kantet med Distress. 
Ett lite skrivefelt er påkrevd. 
Bak ramma, bak tekststemplet er det også plass til evt pengegaver.  

Copic:
Hår: E18, E15, E13, E11
Hud: E13, E11, E21, E00, E95
Shorts: C1, C00
Skjorte og sko: B95, B93, B91
Gress: G99, G94, G21
Himmel: B01, B000

Takk for at du er innom å titter, legg gjerne igjen en liten hilsen så jeg vet at du har vært her.

Ha en flott dag videre.

Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din