onsdag 5. september 2018

Det nærmer seg høst...og konfirmasjon igjen..

Høsten nærmer seg, enten vi vil det eller ikke. Og med høsten kommer også konfirmasjoner, på lik linje som at konfirmasjoner også kommer på våren. 
Jeg fikk bestilling på et konfirmasjonskort til ei jente. Eneste jeg fikk som "tips" var at hun liker svart. 
 Da ble det ett svart og lilla kort. 
Motivet kommer fra Kenny K, og er fargelagt med Copic. 
Brukt spellbinders die for å få ut motivet, og Kort & Godt die til Kjære konfirmant. 
 Arkene kommer fra Papirdesign (Muligheter) og fra Maja Design (Celebration)
 Copic fargekombinasjoner: 
Hud: E13, E11, E21, E00, R30, R20
Hår: E29, E27, E25, E23
Hatt: T7, T5, T2
Sko: T7, T5, T2, BV04
Øyne: B95, B93, B91
Bukse: BV02, BV00, BV0000
Trøye: T5, T2, T0
Belte: T5, BV11
Bakke: C5, C3
Bakgrunn G46, B00
Tekststemplene her kommer fra Kort & Godt, samt fra North Star
 Baksiden laget på samme oppsett som både front og midten. 
Takk for at du er innom å titter. 
Legg gjerne igjen en liten hilsen så ser jeg at nettopp du har vært innom bloggen min.

Ha en flotters dag videre

1 kommentar:

Elins Cards and other handscrafts sa...

Stilig konfirmasjonskort Hilde :)
Ha en flott uke ;)
xx Elin

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din