torsdag 27. desember 2018

Melkehjerter i romjulsgave

1. dag jul var vi bedt på et lite "for-selskap" før et juleselskap vi skulle på, så jeg ønsket å ha med meg en liten gave til vertinnen. 

Hva passet vel bedre enn litt sjokolade? Det passer jo alltid. 
Laget melkehjerte eske etter mal fra .......
Motivet er fra Kort & Godt, og papiret samt julehilsen + kvisten er dies fra Papirdesign. 
Spellbinders dies er også brukt
Brukt bling/perler fra Papirdesign. 
Kvister ved blomsten er fra MS punch.
Blomsten, trærne og votten er jeg usikker hvor kommer fra - lenge siden de ble innkjøpt og har desverre ikke skrevet ned hvor de er fra. 
Innsiden har jeg stemplet med Huldrastempler. 
Som bunn har jeg brukt stiv/tykk kartong. 
3D-tape til å feste både motivet og julediesen. 
Ønsker dere en fortsatt god jul, og et kreativt godt nyttår. 

1 kommentar:

Clipping Path sa...


You've made a fabulous job of this lovely PND image.. glad you've joined us as a GDT too!

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din