torsdag 20. september 2018

Video-boy

Fikk bestilling på et konfirmasjonskort igjen. Gutten likte spilling og fotball, og farger. 
Vel, dette ble resultatet: 
Arket kommer fra Echo Park Paper - Times & Seasons. 
Motivet kommer fra Mo Manning, og er fargelagt med Copic (listet opp lenger ned).
Svertet rundt om med Distress Black soot. 
Dies fra Kort & Godt og QK (pilene). 
Har også brukt embossingplate for mursteins-veggen (den blå) og mursteinsveggen bak gutten er "malt" med copics oppå Tim Holtz sin sjablong. 
Tekststemplet inni korken er fra Norsk stempelblad, med pebbles utenpå. 
Copic brukt: 
Hud: E13, E11, E21, E00, E95
Bukse: B99, B97, B95, B93, B91
Genser: YG09, YG07, YG13, YG01
Hår: E29, E27, E25, E23
Chipspose: Y17, Y13, Y11, E42
Sko: E53, E51, BG53
Gulv: E53, E50
Vegg: G24, G21
Sjokolade: E35, E33, Y08
Brusboks: C10, C7, C4, C3, R27
Spillkontroll: T9, T7, T6, T5

Denne gangen har jeg forsøkt å blande litt farger, utover de kombinasjonene jeg allerede har prøvd, og det gikk da bra det også :-)
Skrivefelt inni, og med plass til penger på venstre siden. 
Tekststemplene kommer fra Kort & Godt. 
Svertet også med Distress inni. 
Klæsj og klin - artig... Takk til Hanne som hjalp meg med dette :-)
Gratulerer er dies fra KaBoks. 

Takk for at du titter innom - gi meg gjerne en liten hilsen i kommentarfeltet så vet jeg at du har vært innom. 

Hilde😁

Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din