onsdag 15. august 2018

DT-bidrag, mannekort

Så var det på nytt tid for nye utfordringer i Copic Marker Norge bloggen, og som de tidligere måneder er det også denne måneden ett moodboard vi lager bidrag utfra. 
Mitt bidrag ble laget på inspirasjon fra den mørke fargen, både den sorte og den brune/bronse fargen, samt sykkelen som var på moodboardet. Hva blir du inspirert av? 
Jeg har laget et kort som passer til en mann denne gangen.

Motivet kommer fra LaLaLand, og er selvfølgelig fargelagt med Copic farger.
Fargekombinasjoner oppnevnt lenger ned i innlegget.
Pyntearket kommer fra 7 dots Studio 
Sykkeldiesen er fra Marianne Design, denne har jeg stanset ut på Bazzill, så har jeg sprayet den med Glimmer Mist "tattered leather". Fikk en litt kul effekt syns jeg. 
Metalpynten kommer fra Tim Holtz. 
Tekststemplet fra Kort & Godt
Har brukt microperler neders for å få litt følelse av grus.

 Copic fargekombo: 
Hud: E13, E11, E21, E00, E000, E95
Hatt/Frakk: C9, C7, C6, C5, C4, C3, C1
B99, B97, B95, B93
Bukse/Skjerf: B97, B95, B93, B91
Vest/klokke: E35, YR24, YR23, YR21
Hår: E18, E15, E13, E11
Sko: E15, E13, E11, E08
Bakken/veien: W5, W3, W0, E43, E41, E40
Himmel: B02, B00, B000
Gress: G99, G94, G24, G21
 Microperler for å få liten følselse av sand på bakken rundt sykkelen. 
 
 Tekststemplet kommer fra North Star, og den taggen er lagt der kun for å vise at jeg har laget en pengelomme bak der.  
 Baksiden er sjelden veldig pyntet, men her har jeg slengt med en sykkel også på baksiden.
Da håper jeg du har fått litt inspirasjon.
Gå gjerne innom Copic bloggen å se på flere bidrag til inspirasjon.

Takk for at du er innom å titter, legg gjerne igjen en liten hilsen, så jeg vet at akkurat du har vært innom. 
Ha en flott dag. 

Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din