mandag 17. september 2018

Kjære brudepar

Det har blitt noen slike bryllups esker og bryllupskaker i sommer. Og det er jo så koselig med bryllup. Denne esken er til ett bryllup jeg ikke skal i selv, men til søster av en kollega. Artig å bli spurt om å lage slik, og enda artigere når de blir glade for det jeg har laget. 
Papiret kommer fra Maja Design. Til selve esken og lokket har jeg brukt en litt tykkere Bazzill. 
Kjære brudepar er en dies fra Papirdesign. Hjertene på sidene er Spellbinders, og swirlene er dies fra QK. 
Pyntearkene er svertet med Distress - Weathered wood
Tallene er fra ett QK alfabet - Abigail
Stanset ut et hjerte med spellbinders, og limte på blomster, bånd, charms og perler i hjerteformen. Romantisk og en form for brudebukett. 
Har også funnet frem igjen noen av pyntenålene jeg har liggende. 
Utslått eske. Her har jeg brukt bryllupstekstene fra Kort & Godt, samt swirl fra QK og perler. 
Kaka er laget med åpning fra øverste kake og helt ned, nettopp for å kunne rulle sammen papirpenger, som kan stå nedi kaka. 
Gratulerer med dagen til brudeparet. 

Takk for at du titter innom meg - legg gjerne igjen en liten hilsen, så jeg ser du har vært innom. 

Hilde


Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din