tirsdag 11. september 2018

Konfirmasjon

Nok en konfirmasjon på gang - er artig med konfirmasjonskort - spesielt til jenter syns jeg da. Kan pynte med bling og blomster og blonder... litt vanskeligere til gutter. 
I dag skal jeg vise frem et konfirmasjonskort til ei jente. 
Bestillingen gikk ut på at det kunne være rosa, med bling, og jenta drev med turn. 
Vel, jeg hadde ingen turne-jente - men jeg har denne Saturated Canary dama som ser veldig sprek ut. Fargelagt med copic, fargevalgene listet opp nederst. 
Kjære konfirmant er en dies fra Kort & Godt.
Bakgrunnen har jeg laget med Tim Holtz stensil Bricked. Først så dekket jeg til det ferdig fargelagte motivet, så limte jeg fast stensilen. Sprayet med Glimmer mist, rosa glitterpray (chalkboard). 
Når dette tørket, brukte jeg Copic tusj for å lage fugekantene i murstein (heter sikkert ikke det) rosa istedet for hvite. 
Perlene er også fargelagt med Copic R85. 
Litt charms og blingswirl fra Papirdesign. 
Pyntearkene kommer fra Maja Design - Summercrush. 
Innsiden laget med pengelomme på venstre side, og der også plass til å skrive en liten hilsen, samt ett tekststempel på høyre side, fra Kort & Godt. 
Tok med ett bilde med penger i, bare for å se hvordan det kan se ut. 
Copic tusjer brukt: 
Hud: E13, E11, E21, E00, E9
Øyne: B95, B91
Hår og sko: E49, E47, E44, E43 
Bukse/Hårbånd: R89, R85, R83, R81
Genser: G24, G21, G20
Bakken: T5, T2

Takk for at du er innom å titter.
Legg gjerne igjen en liten hilsen så vet jeg at du har vært innom :-)

Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din