søndag 2. september 2018

Gratulerer med dagen til Elisabeth og Bjørn

Vi er nok engang invitert i bryllup. Det er så herlig å få lov å være med på slike spesielle dager. Man blir så glad 
Brudeparet ønsket seg en Red Velvet bryllupskake av meg (oss) i bryllupsgave, og ble pent spurt om jeg kunne lage dette for dem. 
Jeg sa ja til dette, (angret meg nok noe ja - men det gikk jo så bra, og med litt planlegging, ble jeg jo også ferdig i god tid, slik at det ikke ble stress engang hehe - og dermed ingen grunn til å angre hihi). 
Kaka er gaven fra oss, legges inn i kakebloggen min ;-) , men de måtte  jo også få et kort.
Denne gangen valgte jeg å lage en eksplosjonseske med kake inni, som symboliserte nettopp kake-gaven. 
Bildene snakker jo for seg selv. Dette er jo en eske som er klipp, brett og lim.
-
Toppen: 

 Stempler fra Kort & Godt :-)


Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din