søndag 30. september 2018

And the winner is.....

Vinner av premie - Copi Marker Norge 7 år!


Tusen takk for mange fine kommentarer og hyggelige hilsner i blogghoppen vår. 
Ta turen innom Copic Marker Norge for å se hvem som vant hovedpremien.



Jeg laget lapper på alle deltagere på Facebooke og i bloggen, og fikk sønnen til å trekke en av lappene og den heldige vinneren er....

....


....



....



Trommevirvel....


.....



......




Som skrev dette på mitt bilde:

Ta kontakt med meg her eller på Facebooke, så sender jeg deg premien :-)
Takk for at du ble med på å feire bursdagen til CMN

Håper alle sjekker innom CMN bloggen, og også min, i morgen, da starter Rosa sløyfe aksjon. 

Hilde






Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din