fredag 31. august 2018

Julekort

Man har kanskje ikke julestemning i august/september, men, jeg ble nå med på en utfordring med DT-jentene på Copic bloggen om å lage ett julekort pr mnd. 
Jeg laget ingenting i juni eller juli, men fikk nå i siste liten til ett julekort på siste dag i august. 
Motivet er ett digistamp og kommer fra Connie Fong, og denne elefanten er jo bare så søt.
Fargelagt med Copic - fargene er listet opp lenger ned i innlegget. 
Maja Design har mange utrolig flotte papirer. Dette kommer fra en serie kalt Home for the holyday.  
Jeg har kantet arkene med Distress: Aged mahogany. 

Copic tusjer brukt: 
Elefant: C7, C5, C4, C3, C2
Mus: C5, C4, C3, E31, E93
Kjoler: E18, E07, R24, R22, for å få litt mørkere og med litt snev av lilla inn brukte jeg i tillegg: Rv69, RV66, RV63, når dette tørket så kjørte jeg ny runde med rødt. 
Tre/skjerf: YG99, G99, YG67, YG61, E44, E43 + hvit penn for snø
Stjerne: Y15, Y11, Y00
Snø: C3, C1 og hvit penn
Himmel: B01, B000
 Tekststemplet kommer fra Norsk stempelblad. 
Jeg har også brukt dies fra Tim Holtz, Wish og ei snøstjerne fra ukjent. Samt MS-punch til snøstjerne. 

Nå skal jul få være jul en liten stund igjen, og jeg skal gå rett på noen bursdagskort. 
Takk for at du er innom å titter, legg gjerne igjen en liten hilsen, så jeg ser at nettopp du har vært inne her på denne flotte høstdagen. 


1 kommentar:

Gloria Shirr (purpleglo) sa...

Stunning creation Hilde. I am so excited that you created this gorgeous Christmas card with Conie Fong Holiday Helper. Please take time to enter this in our August Monthly Challenge for a chance to win Conie Fong digis. It ends tonight. Have a wonderful day! Hugs, Gloria

http://purpleglocreations.blogspot.com

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din