mandag 1. oktober 2018

Kort mot kreft - Rosa sløyfe aksjon

DT CMN
Copic Marker Norge har de siste årene hatt en "kort mot kreft" aksjon for å støtte Rosa sløyfe aksjonen. 
Kortene vi lager selges til inntekt for brystkreftforeningen. 
Kortene koster 100 kr, men man kan velge å donere mer penger om ønskelig, via vår kampanje. 
Kampanjen finner du her
I CMN bloggen finner du flere detaljer rundt kampanjen, samt hvordan du tar kontakt for å kjøpe ett av kortene. Alle kortene vi i designteamet har laget ligger også i den bloggen.
Her er kortet jeg vil selge denne gangen: 
Motivet kommer fra Saturated Canary og er fargelagt med følgende tusjer: 
Hud: E13, E11, E21, E00, E95
Hår: E49, E47, E44, E43, E42
Kjole: V28, V25, V22, V20, R85, R83, R81
Øyne: B93, B91
Bakke/Gulv: E44, E43, E42
Jeg hr kantet med Distress, Milled Lavender. 
Tekststemplene kommer fra: Papirdesign (fremsiden) og Kort & Godt (innsiden). 

Jeg selger også disse kortene til inntekt for Rosa sløyfe aksjon, ta da kontakt med meg enten via messenger på facebook, eller skriv en kommentar her. 

Håper du finner noe du liker, og at du ønsker å støtte Rosa sløyfe aksjon ved å kjøpe ett kort og eller donere noen kr via vår kampanje.

Takk for at du er innom 
Hilde

Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din