søndag 24. mars 2019

Steampunk


Ny måned, ny oppgave som DT hos bloggen Hverdagsnett
Denne gangen var oppgaven Steampunk. 
Det er ikke akkurat noe jeg pleier å holde på med, så her fikk jeg ordentlig utfordring. Fikk god hjelp av min gode venninne Hanne, hun forklarte og viste hvordan jeg kunne "søle" på kortet, lage rust osv. 
Stemplet kommer fra Doctor Digi som har mange kule digistempler.
Fargelagt med Copic: 
Gult: YR27, YR24, E09
Blått: B97, B95
Grått: C10, C9, C8, C6, C4
Metallgear som er påført "rust" med maling fra Prima. Med litt "sand" i malingen ble det seende så virkelig ut. 
Brillene er egentlig små dokkebriller, som også er påført rust her og der, og det er også pålimt små mikroperler. 
Småsprut fra Dylusions, både blå og svart.  
Metallstripen med tekst, er fra Tim Holtz om jeg ikke husker helt feil.  
Innsiden laget på samme måte, med klæsj og klin og rust og mikroperler. Det flotte tekststemplet kommer fra Papirdesign. 
Fikk en liten tilbakemelding fra ei som lager mye steampunk-kort, og hun syns det var bra. Hun lærte meg at det finnes ikke hvite felter/ark på et steampunk, så det får jeg ta med meg til neste kort. Alt i alt ble jeg selv fornøyd med dette kortet, da det ikke er ofte jeg har laget slik "klin" hehe.  
Litt klin, metall og rust på baksiden også. 

Takk for at du titter innom, legg gjerne igjen en liten hilsen til meg :-)


Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din