onsdag 13. mars 2019

Konfirmasjonskort med bretteteknikk.

Når jeg var på Solør treffet hadde de 2 demoer på brettekort. Jeg laget konfirmasjonskort av begge. Det ene har jeg vist tidligere, det andre kommer nå. 
Her har jeg laget til jente. 
 Ser ut som en liten bok i størrelse ca 10x10 cm.
 Det er mange bretter på kortet og mange sider å pynte. Har laget den forholdsvis enkel for at det ikke skal bli for tykt. Har stort sett brukt forskjellige dieser.
 Maja Design papirer, samt grå og vaniliefarget Bazzill. 
 For å få se kortet helt utbrettet tok jeg et bilde direkte på pulten også - bare for å vise hvor stort det er utbrettet. 
Takkf for at du titter innom - legg gjerne igjen en liten hilsen. 

Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din