onsdag 20. mars 2019

Herrekortet laget på kurs

Så vil jeg vise frem herrekortet jeg laget på kurs hos Bikuben, med Birgit. 
Med sying på kort,noe jeg aldri har gjort før, og med farging av bånd og embossing med flere farger - så ble det noen teknikker her også.
 
Arkene kommer fra Studio Light, samt kraftkartong til selve basen, og et liten bit av bronsekarton. 
Båndet er fargelagt med Distress, Walnut stain og peeled paint, og påført vann for å blande fargen. 
Gratulerer er chipboard fra PapirDesign, som er embosset med 3 forskjellige farger - walnut stain, copper og turkis. 
Snakkebobla i copper er en dies fra Papirdesign.
Lyspæra kommer fra Maya Road
Pyntearket er limt på midten, så har vi sydd 2 runder rundt det hele med symaskin, så nå vurderer jeg faktisk å sette frem igjen symaskinen, slik at den er lettere tilgjengelig, for dette ble både røft og kult. 
På innsiden har jeg brukt igjen arkene fra fremsiden, men ville kun ha på på ene siden, nettopp for å få frem sømmen som ble etter syingen på frontpanelet. Litt røft - passende til en mann.

Takk for nok et kult kortkurs på Bikuben. 

Takk for at du titter innom - legg gjerne igjen en hilsen så jeg ser du har vært innom. 


Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din