fredag 29. mars 2019

Restekort

Nyttårsløftet mitt, sånn bare for meg selv-nyttårsløfte, var å bli flinkere til å lage restekort med engang jeg har rester. Og så langt har jeg faktisk klart dette. 
Nå vil jeg vise frem kortene jeg laget av restene etter Bikuben kurset i mars. 
Laget dem i samme stil som det store kortet - men med mitt eget utstyr og pynt. 
Vinflasken er fra Papirdesign, ei fin stempelplate om vin. Brukt en del. 
Kortet er 10x10 cm stort.
Blomsten er en "foamblomst" og er fargelagt med Distress
På treffet på Flisa var Michell, og hun hadde med seg masser av charms, og blandt annet vinopptrekker ble med meg hjem. Denne var bare så kul, og passet så godt sammen med stemplene fra Papirdesign. 

Har også laget et kort utav restene til herrekortet. 
Stemplet er fra Papirdesign, og er limt inni en kork og hatt på en Pebbles (Usikker på hvordan det skrives). Båndet har jeg farget med Distress og vann. Har også sølet og splæsjet litt med flytende blekk, for å få det til å se litt sølete ut. 
Innsiden, som utsiden med litt metall og en del papir. 
Takk for at du titter innom . 


Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din