torsdag 6. desember 2018

Gavebok

Julebordsesongen er startet for lengst, og jeg har også deltatt på et par julebord. 
Første julebordet ut var med min jobb.
Vi var på Wallmans i Oslo, du verden for et show, og så god mat. Absolutt verdt både tiden og pengene. 
I denne forbindelsen laget jeg en "gavebok" til min kollega som jeg skulle dele rom med. 
Brukt mal fra Maya.  

Motivet er fra Hänglar og er fargelagt med Copic. 
Farger som er brukt: 
Hud: E13, E11, E21, E00, E95
Kjole og lue: E18, E07, R24, E59, E57, E55
SKo: E27, E25, E21
Hjerte: E35, E33, E31
Gulv: E34, E33
Vegg: E18, E07, R24, E29 og hvit penn
Tekstene kommer fra Kort & Godt, og Arket kommer fra Papirdesign. Så utrolig fine disse arkene. 
Inni er det det 2 lommer, som jeg har fyllt med kaffe og sjokolade - som jo er fint å starte dagen derpå med - iflg min kollega, samt aquevitt til å starte selve festen med. Så dette ble en 2-dagers bok, hihi.
Sett ovenfra - boken knytes med bånd i siden. 
Baksiden har også en liten søt figur på, også den fra Kort og Godt. 
Artig boks å lage. 

Takk for at du er innom å titter. 
Legg gjerne igjen en liten hilsen.



2 kommentarer:

Unknown sa...

Denne har eg jammen lyst å prøve meg på.Knallide.❤️

maritj1s sa...

Superhilsen til en god venn

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din