torsdag 15. november 2018

November utfordring



CMN#102
Ny måned, ny utfordring i CopicMarkerNorge bloggen i dag. 
Mitt bidrag denne gangen er dette kortet: 
Jeg ble inspirert av fargene denne gangen, sølv og lilla. 
Riktig nok har jeg nok brukt grå, men det er det nærmeste jeg har sølv ;-)
Fargene jeg har brukt: 
Lysene: C5, C4, C3, C2, E08, YR04, Y17, Y13, Y00
Blader: G99, YG67, YG63, YG61
Kongler: E57, E55, E50
Bakgrunn: V25, V22, V20
Arket jeg har brukt er fra Kaisercraft. Motivet er jeg usikker på hvor kommer fra, det er iallefall ett gummi-stempel jeg har hatt ganske lenge. Tekststemplet inni er fra Huldra. Perlene på fremsiden er fra Kort og Godt, og de er fargelagt med V09 (Copic). 

Håper du ble inspirert til å delta på utfordringen vår i november i CMN bloggen. 

Takk for at du er innom å titter. 

Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din