onsdag 12. desember 2018

Julekort

DT CMN


Vi skriver i dag 6. desember, og tiden for utsending av julekort nærmer seg. 

I dag vil jeg gjerne vise frem dette kortet: 


Motivet kommer fra Mo Manning, og jenta her er jo bare så herlig i "snø-blåsten". 
Jeg har jo selvfølgelig fargelagt med Copic, se under neste bildet. 
Etter at jeg hadde fargelagt, skulle jeg finne ark som passet sammen, men jeg hadde ingen farger som passet, så da måtte jeg lage ett selv. 
Hvit bazzill, litt vann, Distress blekk, faded jeans+weathered Wood over hele arket, tørket dette før jeg stemplet med hvitt blekk ((Maya Road) med ett Penny Black stempel. 
Syns ikke så godt på fremsiden, da jeg har mye anna over, men på innsiden ser man fint det hjemmesnekrede pyntearket. 
Stempler ellers:
Hampton Art - den "gamle teksten" som ikke er leselig. 
Huldra - tekststempel på utsiden
Norsk stempelblad på innsiden. 

Copic farger: 
Hud. E13, E11, E21, E00, E95
Hår: E18, E09, E08
Jakke/Kjole: B99, B97, B95, B91, W5, W3, W1
Skjerf: E09, R24, R22
Bakken C2
Himmelen er laget med Distress: Faded jeans + Weathered Wood. 
MS punch har gitt meg litt snø, hvorpå jeg også har hatt på glitt glitterlim.

Nyt adventstiden frem mot jul.

Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din