lørdag 22. desember 2018

Lollipop-jul

Julen nærmer seg raskt nå, og det er straks juleferie. 
Før ferien kommer til jobben, så har jeg laget en liten julehilsen til mine arbeidskollegaer på kontoret.
Med ønske om en fredelig jul og at julen blir brukt til å lade batteriene til et nytt år. 

Har laget lollipop kort, og har brukt en mal fra Kreativ Scrapping med litt endringer på pregemål. 
Jeg har brukt pyntepapir fra Papirdesign. Et nydelig ark med snøstjerner på. Og også den God jul teksten er også fra en dies fra Papirdesign.  

Snøfnugg fra Maya Road, chipboard, som er malt med hvit akryl-maling, og påført glitterlim.

Stempeltrykkene kommer fra Norsk Stempelblad, alle sammen bortsett fra den lille bjella med poststempel, den kommer fra Staz. 

Med blonder og blomster, og hjemmelagede tags så blir et lollipopkort ganske så dekorativt, om en ikke veldig "julete". 
Men teksten sier noe om jul så da kan man vel også si God Jul med det :-)

En lollipop har jo 2 sider, så da er den pyntet på begge sider. God jul teksten er limt på på begge sider fordi den stikker litt over og under selve "lollipoppen". 

Den ene her har jeg brukt en MS punch på, og da ble den også automatisk mye mindre enn de 2 andre. 
Den er preget på hver 1/2 inch istedet for hver 1/4. 

Bak den ene tagen har jeg stemplet "laget av" stemplet mitt. Syns ikke på bildene. 

Jeg vil med dette ønske dere alle en riktig god jul, og et riktig godt nyttår. 
Neste år, vil nye oppgaver ligge fremfor meg, med nytt DT-team. Spennende for meg i alle fall. Så det gleder jeg meg til. 

2 kommentarer:

Elizabeth sa...

God jul Hilde! Nydelige julekort! Klem

Hildes kort sa...

Takk i lige måde Elizabeth

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din