onsdag 19. desember 2018

Pakkelapper

DT CMN

Hei. 
Julen nærmer seg raskt nå, og det er på tide å pakke inn julegavene. I den forbindelse laget jeg pakkelapper med denne flotte Hänglar jenta. 
Pakkelappene er så og si like, men når en skal lage en del slike, så er det greit å "serieprodusere" litt også. 
Jeg har jo selvfølgelig fargelagt med Copic: 
Hud: E13, E11, E21, E95, E00
Kjole: G99, YG67, YG63, YG61, R24, E07, R22
Hår: E29, E27, E21
Rundt motivet har jeg brukt C2
Jeg har brukt det flotte julepapiret fra Papirdesign. 
Dies er fra Spellbinders (oval) og Papirdesign (Sirkel), samt QK (julestjerna), Tim Holtz (Tag)
Har også brukt en MS-punch. 
Kantet taggen med Distress Fired Brick
Har embosset datoen som er fra Ett Trykk. Også til/fra stemplet på baksiden er fra Ett Trykk. 
Staz har poststemplet. 
Dette var mitt siste bidrag som DT i CMN bloggen. 
Det er snart et nytt år, og kanskje man får nye utfordringer i det nye året. 

Håper dere fremdeles nyter tiden som er igjen av advent, og at dere har fått inspirasjon til å lage egne pakkelapper. 


Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din