mandag 8. oktober 2018

Takk for at du deltok på Blogghopp og bursdagsfeiring.

I forbindelse med CMN sin bursdag ble det en blogghopp bland alle DT i teamet. 
Alle hadde en premie for en heldig vinner som ble trukket blandt alle deltagerne i blogghoppen, og hovedpremien var på CMN bloggen. 

Vinneren er trekt ut og annonsert, men jeg vil bare vise frem den tagen jeg laget i forbindelse med premien jeg sendt ut. 

Tim Holtz die har stanset ut tagen. Papiret er fra Bildmålarane, og stemplet er mini-Magnolia som er fargelagt med Copic. 
Hud: E11, E21, E00, E95
Bukse: B97, B95, B93, B91
Genser: RV 69, RV66, Rv 63
Sko og bakke (litt usikker her): E55, E53, E50
Hår: E29, E27, E25, E23
Himmel: B01, B0000
Et lite skrivefelt på baksiden av tagen. 
Kort & Godt tekststempel

Takk for at du titter innom. Legg gjerne igjen en liten hilsen, så jeg ser du har vært innom. 

Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din