onsdag 10. oktober 2018

Barnedåp

Fikk bestilling på et dåpskort og hadde så lyst å lage disse flaskekortene. 
Jeg laget kortet dobbelt, slik at man kan åpne det, og skrive en liten hilsen også inni. 
Arkene kommer fra Inkido og Papirdesign. 
Copicfargene jeg har brukt: 
Hud: E11, E21, E00, E000, E95
Pysj: R85, R83, R81
Måne: Y35, Y13, Y11
Sky: B00, B0000
Bamsen: E55, E53, E51, R811
Hvit penn på stjernene for å lage litt stjerneskinn. 
Stemplet kommer fra Whimsy Stamp - Cradle by the moon. 

Tekststemplet her er jeg litt usikker på hvor kommer fra, da det ble lånt av ei venninne mens vi var på Totentreffet. 
Tall og bokstaver kommer fra Yvonne Creations. 

Takk for at du titter innom. Skriv gjerne igjen en liten hilsen så jeg ser du har vært innom. 

Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din