torsdag 25. oktober 2018

I julemodus

Jul, jul og jul

Julen nærmer seg raskt og det er vel på tide å få laget julekortene skal de bli ferdige, og sendt ut før julen starter. 
Jeg har denne gangen laget et blått julekort med motiv fra Tiddly Ink som er fargelagt med Copics. 
Poststemplene mener jeg er fra Kort & Godt. Snøstjernene er en MS punch, det samme med de grønne grenene sammen med blomstene. 
Fant et kort på Pinterest jeg syns var så fint, så oppsettet er inspirert fra et kort jeg fant der. 
Copics som er brukt: 
Hud: E13, E11, E21, E00. E95
Kjole og lue: B99, B97, B95, B93, B91
Sko: C9, C8, C3, C1 
Sekk og bakke: E55, E53, E52, E50
Hår: E79, E77, E74, E71, E70
Kristtorn: YG67, YG63, YG61, R24
Himmel: B00, B000
Glitterlim på kanten av kjolen, lua og skoene. 
Arkene kommer fra Papirdesign. 
Jeg har også brukt Spellbinders for å lage rammene. 

Takk for at du titter innom, legg gjerne igjen en liten hilsen så jeg ser du har vært innom. 

1 kommentar:

Unknown sa...

Du er bare så megaflink Hilde :D
Mange tusen takk for den koselige kvelden som du lærte meg og lage et julekort som jeg er meget stolt av :P
Så da at dette virkelig er en tolmodighetsjobb som tar tid for å få det pent :)

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din