fredag 12. oktober 2018

Julekort for september

Hei hei.
Nå går det raskt mot vinter, og da også jul. Da var det lurt at jeg meldte meg på en utfordring for oss DT i CMN bloggen. En uhøytidlig utfordring om å lage julekort hver eneste måned frem til jul. 
Jeg fikk ikke laget i juni/juli, men de andre månedene er det kommet et julekort. 

Helt på tampen av september, fikk jeg laget dette kortet her, med de herlige stemplene fra Huldra. Fargelagt den søte katten med lua med Copics. 
Arkene kommer fra Maja Design og Papirdesign. 
Farger: 
Lue. E18, E07, R24, R22
Katt: R20, C5, C3, C1, C00
Bakgrunn bak katten er med Distress. 
Den flotte diesen kommer fra Yvonne Creations
Teksten inni kommer fra Kort & Godt. 
Baksiden med et lite reinsdyr fra en Tim Holtz dies. 

Takk for at du titter innom, legg gjerne igjen en liten hilsen så ser jeg at du har vært innom. 

Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din