mandag 15. oktober 2018

Dåpskort

DT CMN #101

Oktober er halvveis, og det er min tur til å vise frem inspirasjonsbidrag for utfordring nr 101 hos CMN bloggen. 
Denne gangen var det den fine kombinasjonen rosa og grå som inspirerte meg. 
Jeg har laget et dåpskort, type staffeli, med denne nydelige bamsen fra Connie Fong, som jeg har fargelagt med Copic farger.
#tekstene er printet ut fra pc for å få den størrelsen og teksten jeg ønsket. 
Det grå pyntearket er fra Maja Design, mens det rosa kommer fra G.C.D - studios. 
Gratulerer er en dies fra Papirdesign, og bamserammen er utskjært fra en Spellbinders. 
Bladene rundt papirblomstene er stanset ut med en MS-punch og hjertene kommer fra Maya Road og de er fargelagt med Distress. Har også brukt Distress til å sverte kantene og farge blondebåndet. Farge: Worn Lipstick.
Bling skulle det være på kortet, og de kommer også fra Papirdesign. 

Staffeli kort er flotte å ha stående på et gavebord. 
Innsiden har også et lite skrivefelt for personlig hilsen til dåpsbarnet. Blir gjemt bak selve motivsiden når kortet står oppreist. 
Copic farger jeg har brukt: 
Bamsen: E55, E53, E51, E50
Kjole/sløyfe: R85, R83, R81
Hjerteesken: W7, W5, W3, W1
Hvit gelpenn

Håper dette har gitt deg inspirasjon til å bli med i utfordringen hos CMN 

Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din