torsdag 31. mai 2018

Konfirmasjonskort til kommende lokfører

Sivert konfirmeres 27. mai, og tante ville gi et kort som var laget til han. 
Favorittfargen er grønn, han liker dataspill og han har ønsker om å bli lokfører. 
Vel, LALALAND har flere flotte gutter som er morsomme å fargelegge, og denne gangen falt valget på gutten her, i dress. 
Dressen måtte jo bli grønn, og er selvfølgelig fargelagt med Copic
Har brukt en del dies denne gangen. Men da jeg lånte både piler, stjerner og konfirmant, samt også bilettene, så tenkte jeg ikke på å skrive ned hvor disse kom fra. Men toget, det kommer fra Amy Design - Daily Transport. Toget er også laget dobbelt for å få litt dybde i forhold til resten av kortet. Syns litt dårlig på bildet her, men det er limt sammen ett brunt og ett grønt tog. 

Fargene jeg har brukt: 
Hud: E13, E11, E21, E00, E000, E95
Hår/Sko: E79, E59, E25, E23
Jakke/Slips: YG67, YG63, YG61
Skjorte: C2, C3
Bukse: E43, E42, E41
Innsiden er uten pengelomme, som bestilt, men jeg har lagt på et tekststempel fra North Star Stamp, og ellers med samme design som på fremsiden. 
 Gratulerer med dagen, Sivert. Håper dagen ble akkurat som du ønsket den. 

Takk for at du titter innom bloggen. Legg gjerne igjen en liten hilsen så ser jeg at akkurat du har vært innom :-)

1 kommentar:

Hanne sa...

Kortet ble kjempefint...;)

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din