søndag 3. juni 2018

Håndveske med kort



Fikk bestilling på ei slik flott veske igjen. MÅtte finne igjen malen som ligger på Ingunn sin kortvegg - på Facebook 
Egentlig helt enkel å lage, men utrolig flott å se på.
Veska har 2 rom. Ett stort som man kan putte gave eller ett kort i, noe godteri, eller hva som helst egentlig. Så en mindre lomme, passende til et lite kort, eller kanskje et gavekort. 


Veska er laget i Bazzill med Maja Design ark til pynt. Hjertet har jeg skjært ut med Tim Holtz dies, og limt på blomster og hatt på glitterlim. 


Jeg laget også et lite kort, med samme ark og samme type blomster, som jeg la nedi veska.

Gratulerer med dagen til alle konfirmanter der ute :-)

Takk for at du er innom å titter i bloggen min. Legg gjerne igjen en liten hilsen, så stikker jeg innom deg også, om du har en blogg. 

Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din