tirsdag 5. juni 2018

Min konfirmant

Jeg har også hatt en konfirmant i år. Det var jo selvfølgelig en stor dag, og ikke minst, en merkedag. Minstemann er nå "voksen" og jeg har ikke lenger små barn. 

I forbindelse med konfirmasjon laget jeg innbydelser til de som skulle få komme i konfirmasjonen. Inspirasjon til disse fant jeg på Pinterest
Arkene kommer fra Maja Design

Laget også bordkort, i helt andre farger. 
Fargene ble plukket opp på bordet, med lys grønne lys og hvite duker.
Esken har jeg lært på kurs engang, og passet helt ypperlig til å putte Marianne og Werthers Original inni, så alle kunne få noe søtt å tygge på utover kvelden. 

Takk for at du titter innom bloggen. 
Legg gjerne igjen en liten hilsen til meg. 










Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din