lørdag 16. juni 2018

Eksplosjonsboks til bryllup

Etter å ha vist frem forrige eksplosjonsboks, fikk jeg forespørsel om å lage en til, og jeg sier jo selvfølgelig ja til det. 
Denne skulle være med ei "hul" kake, slik at man kunne putte penger inni kaka. 
Det skapte litt hodebry, da alle tutorialer sier at det er nederste kake som er selve esken, mens jeg trengte hele kaka, da det var penger som skulle rulles sammen og settes i kaka. Ville ikke fått plass i kun nederste kakedel. 
Men, etter litt prøving, litt feiling, og mye lim på fingrene, fikk jeg til en løsning som jeg tror vil passe bestilleren. 
Esken er laget etter mal fra Ett trykk denne gangen, blad nr 4 - 2014. Arkene som er brukt kommer fra Maja Design. 
Hjertet er et chipboard hjerte fylt med papirblomster, ei sløyfe og ett hjertecharm. Teksten er jeg usikker på hvor kommer fra. Et gammelt stempel jeg har hatt lenge.  
Inni er det ei kake, som er pyntet som ei bryllupskake, og diverse tekster fra Kort& Godt 

Kaka kan åpnes på øverste kake, og er hul helt ned til siste kake. På den måten kan man få plass til sammenrullede penger, som kan stå inni kaka. 
Tekstene fra Kort & Godt. 
Gratulerer med dagen til brudeparet, håper dere har hatt en fantastisk flott dag. 

Takk for at du titter innom bloggen min. Legg gjerne igjen en liten hilsen så jeg ser at det er nettopp du som har vært innom. 


Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din