fredag 15. juni 2018

CNN#98 juni

Juni er kommet, og det betyr ny utfordring i Copic bloggen, og nytt DT bidrag fra meg. 
Denne månedens moodboard har jeg blitt inspirert av ordet "Summer". Og hva er mer sommer enn en sommerfugl. 
Syns dette stemplet fra Studio Light "So Spring" er så flott. Selv om det heter "så vår", så får jeg nå sommerfølelse av å se den flotte sommerfuglen. 

Sommerfuglen er fargelagt med følgende Copic: 
Lilla: V09, V17, V15, V12
Grønn: G14, YG07, YG03
Blå: BG07, BG05, BG02
Blå sirkel: BG01, BG000
Kantene er svertet med Distress - Broken China. 
Sommerfulgen har jeg stanset ut med en MS-punch, for så å dekke med glitterlim, før jeg limte den på med et godt lag med Liquitex.
Bruker ofte det som lim, da man kan rekke å ta av og på og flytte på ting før det stivner. Det bruker litt tid på å stivne, men da sitter det også godt, og det blir helt gjennomsiktig. 
Teksten her er jeg usikker på hvor kommer fra. Er fra en stempelplate jeg har kjøpt for mange år siden. 
Pyntearket er fra Kor&Godt - Retro Blå.  
 Og som alltid, et skrivefelt for en personlig hilsen. 
Kortet kan også påsettes et "gratulerer" eller annen tekst for å tilpasses mottaker av kortet. Jeg har ikke satt dette på, da jeg enda ikke helt hva kortet skal brukes til. 

Hiv deg med på utfordringen - den finner du her

Takk for at du er innom å titter. Legg gjerne igjen en liten hilsen så jeg ser at akkurat du har vært innom bloggen min. 


Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din