torsdag 7. juni 2018

Konfirmasjonskort til sønnen.

Sønnen ble, som tidligere nevnt, konfirmert 27. mai, og i den forbindelse laget jeg et konfirmasjonskort til han. 
Jeg har brukt ark fra Papirdesign - Datalykke. Ett ark jeg fikk av Hanne, som laget det flotte garderobeskapet som han fikk penger i (brettet som klær, også brettet av Hanne). 
Motivet er et Clippark fra Maja Design. 
 Converseskoen er fra en Dies og bokstavene kommer fra en dies fra Yvonne Creations Wild boys. 
 Arkene er kantet med Distress Faded Jeans, og teksten, usikker hvor den kommer fra, er stemplet med Versafine. 
Wordbands kommer fra TIm Holtz. 
Tekstfelt for en personlig hilsen, også i dette kortet fra mamma og pappa. 

Gratulerer så mye med dagen til guttungen, som da ikke lenger er guttunge. 
Takk for at du titter innom. Legg gjerne igjen en hilsen. 


Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din