tirsdag 12. september 2017

Konfirmasjonsveske

Fikk bestilling på ei av disse flotte flotte veskene igjen. Disse er bare helt herlig å lage - også blir de jo så utrolig nydelige. 
Mal er funnet hos: Ingunn sin kortvegg
Veska måtte være rosa - så da ble det veldig rosa. 
Veska - basen er laget av Bazzill. Pyntearket er fra Bildmålarna, 
Veska holdes igjen med en magnet, og det er 2 lommer i veska. Jeg har laget med et kort som passer i største lomma. Så kan de jo velge selv om pengegaven/gaven skal ligge i den lille eller sammen med kortet. 
Kortet er laget med en stor bukett roser, plassert i hjerteform. Med perler og bånd, samt en liten charm-sommerfugl. 
Innsiden av kortet er veldig enkel - men med skrivefelt til en liten personlig hilsen. 
Baksiden er også pyntet med Gratulerer med dagen - hjerte dies. Den er bare så utrolig flott den diesen. Bruker den mye :-)
Takk for at du titter innom. Blir veldig glad for en kommentar, slik at jeg ser at du har vært innom. Og har du blogg, så kommer jeg garantert innom din blogg og ser på dine produkter :-)
Ha en flott flott dag :-)

2 kommentarer:

Elins Cards and other handscrafts sa...

Superfin veske og kort Hilde ♥
Slik må jeg prøve meg på en dag :)
Ha en flott helg ;)
Klem fra Elin

Hildes kort sa...

Takk takk, Elin

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din