søndag 24. september 2017

Min sjef, arbeidskollega og venn har nettopp fyllt 40 år, og jeg var invitert til party. Da må man jo ha med en gave - og gavekort er jo veldig greit å kjøpe til de aller fleste.
Da kan jubilanten kjøpe seg det han vil - og alle vil vi vel ha det vi selv har lyst på ;-)

I den forbindelse laget jeg en gaveeske. Fant inspirasjon til denne på Pinterset - hentet fra  Kirsten sin blogg - tror ikke den er aktiv lenger men bloggen ligger da der ,-)
Selve gaveesken og "posen" er laget av Bazzill, og pynteark fra MajaDesign
 Utklipsbildet er fra nyeste kolleksjon fra Maja Design. Mange stilige karer med i den kolleksjonen 😉
Bruskork, med isatt et stempeltrykk fra Kort og Godt -og med en Pebbles (plast-dings med lim på) oppå, slik at teksten blir bittelitt forstørret (virker hvertfall slik). 
40 år er dies - et alfabet jeg har hatt lenge - husker desverre ikke navnet.  
Esken er 10x10 cm og 7 cm bred. God plass til litt godteri og gavekortet som jeg har tenkt å gi.  
Innsiden med tekst fra Kort og Godt. Jeg må innrømme at Kort og Godt har mange likendes tekster. 
Ballongene er også fra en dies - ukjent merke - kjøpt på Wish. Ovalen og tekstfeltet er laget med Spellbinders dies. 

Gaven falt, etter mottaker sa, i god smak - så når han er fornøyd, er jeg fornøyd. Det blir nok flere slike gaveposer. 

Takk for at du er innom og titter. Legg gjerne igjen en hilsen, så vet jeg at du har vært innom. Så kommer jeg nok innom deg også😉👍 

Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din