fredag 8. september 2017

Konfirmasjon

Før i tiden, var det kun konfirmasjoner (hvertfall her vi bor) kun på våren - så alltid var det masse kort-bestillinger i og rundt mai måned. Nå er noen av konfirmasjonene på høsten, så, da blir det bestillinger i høsttiden. Og glad er jeg for det, for hva er vel koseligere enn å kose seg i hobbyboden sin når det er høst ute, vinden uler og regnet gjør det vått å være ute. 
En kopp med te, saks, papir og lim gjør kvelder helt perfekte. 

Jeg fikk melding på facebook av ei dame som ønsket seg et konfirmasjonskort, så jeg hivde meg over prosjetet.
Har laget et utbrettkort, med ferdig utklippsark fra North Star Stamp. Pynteark fra Maja Design.
 
 Ikke så mye å si om dette kortet egentlig. Brukt punch for å lage bordene på innsiden. 
Kortet skulle være i hvitt og sølv, men i mangel på sølv, ble det gråtonet (det ligner jo på sølv) og med sølvbånd, hvite blomster og litt sølv-aktig pynt ellers ble jeg fornøyd med kortet. Håper også konfirmanten blir det. 


2 kommentarer:

Gry-Annette sa...

Kjempefint! ����

Hildes kort sa...

Takk😚

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din