torsdag 28. september 2017

Bror 50 år


I dag, 23. september fyller en av mine storebrødre 50 år💓
I den forbindelsen laget jeg en slik gavepose igjen - denne var jo veldig praktisk - som skrevet i tidligere blogg-innlegg, spesielt når man da skal gi et gavekort.
Ark fra Karen Marie Klipp, utklippsbilde fra Pion. 
Pynt er slike metall-trinser, mikroperler og foto-film fra Tim Holtz
50 år og Happy birthday er dies.
Esken inni er 10x10 og rommer litt sjokolade, småsnacs og gavekort. 
Et skrivefelt til personlig hilsen, samt disse flotte ballongene .-) 
Teksten sier jo alt, hehe...Grattis med dagen, brodern. 

Takk for at du titter innom - gi gjerne en liten kommentar så jeg ser at du har vært innom .-)

Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din