lørdag 23. september 2017

Det går stadig i konfirmasjon...

Gutter konfirmeres også - så da må man jo også lage kort til de. 
Er litt mer usikker når jeg lager til gutt, for det er ikke så enkelt å bare kjøre på med blomster, blonder og perler. Det er jo ikke akkurat "guttete". 

Denne gangen har jeg brukt stempel fra Kenny K, og fargelagt med Copic. Lenge siden sist, så det var morsomt å ta opp igjen. Fargekombinasjon skrives nederst.
Bakgrunnsarket er fra KaiserCraft. Arket er egentlig lysegrønt - det ser dere på innsiden - men her har jeg først embosset arket, så det ser ut som murstein. Så har jeg brukt Terracotta-farget kritt og krittet over, for å få en litt annen effekt på arket.  
 Innsiden er forholdsvis enkel - men på hver side, på utbrettsidene, er det embosset fisker fra "Din hobby" (desverre nedlagt). Litt vanskelig å se da fotografen ikke er noen fotograf. 
 Brukte Versamark og lysse grønt embossingpulver, før varmepistolen tørket det hele. 
Fargekombinasjon copic: 
Hud: E21-E11-E00-E000-E93
Caps/klær: BG07-BG05-BG02-BG01-BG000+W5
Hår og sko: E47-E44-E43-E41
Bukse: G28-G24-G21-G20
Skyggen rundt: W5

Takk for at du er innom å titte - skriv gjerne med en hilsen - blir kjempeglad for det. Har du egen blogg, kommer jeg nok helt sikkert innom å titter ;-)
Ha en flott flott dag/aften/kveld videre :-)

Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din