mandag 10. juni 2019

Til en treningsglad 30 åring

Fikk et oppdrag å lage kort til en 30 åring. Han var opptatt av styrketrening, så bestiller ønsket et kort som omhandlet dette, og gjerne med et morsomt treningsquote til. 
Jeg brukte denne kjekke herremannen som motiv, fargelagt med Copic Markers. Usikker på hvor stemplet er fra. 
Pyntearket kommer fra 7 Dots Studio, og fargene jeg har brukt er listet opp nederst i innlegget her.
Bak motivet er en papp-plate som er embosset med blått og grønt. 
Jeg laget vekter av knapper, Q-tips og limpistol. Sender en liten takk for tips til dattera mi for den ideen. 
Når "vektene" ble laget, ble det jo også igjen tuppene på q-tips - så da brukte jeg noen av de som del av pynten. 
Innsiden med en tekst som vistnok skal komme fra Ingrid Bjørnov. Morsomt sagt egentlig hehe. Tenk om det hadde vært så enkelt.
Copic Markers som er brukt: 
Hud: E11, E21, E95, E00
Singlet: BG99, BG96, BG93
Shorts: B97, B95, B93, R59, R56
Manual og gulv: C5, C3 
B000 bak mannen. 

Takk for at du titter innom, og legg gjerne igjen enliten hilsen, slik at jeg ser du har vært innom. 



Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din