lørdag 1. juni 2019

Bokkort til Marthe

Marthe konfirmerte seg den 26 mai, Gratulerer med dagen. 
I den forbindelse fikk jeg en litt spesiell bestilling - Marthe spiller nemlig fotball, og er veldig interessert i negledesign. Så om jeg kunne kombinere disse tingene var det veldig fint, gjerne da med tilhørende neglelakkflasker eller noe.

Brukte litt tid på å finne ut noe måte å kombinere dette på, og tilslutt fant jeg ut at ett bokkort måtte bli den beste løsningen.
Utsiden på kortet viser en tøff fotballjente, fargelagt med Copic med fargene på laget Marthe spiller på. Motivet er fra Redonkadoodles.

Papir fra Fabscraps og Pion. 
3 charms er rukt, Caps, sko og fotball. 
Fotballene er fra QK - og Kjære konfirmant er en dies fra Papirdesign. 

Farger som er brukt: 
Hud: E13, E11, E21, E00, E95, E04, R22
Hår: E55, E53, E51, E50
Skjorte: Y26, Y15, Y11
Shorts: B37, B14, B12
Øyne: B93, B91
Sokker: C2, C0
Sko: C5, C4, Y26, Y15, Y11
Himmel: B00
Gress: G28, YG63, YG13, YG07
Fotball: C7, C5
Kortet er ganske så tykt, og for å holde boken igjen har jeg satt på band som kan knytes i siden.
Til boksidene har jeg brukt vanlig kraftkartong.
Innsiden inneholder da et skrivefelt, og innholdet i boken matcher jo da hennes negledesign - ønsker med 3 små flasker neglelakk, neglefil og negleklipper.
Alt er limt fast med limpistol, slik at det sitter godt. Pyntet med noen perler også.
Boka er laget til å kunne stå i bokhylla, med navnet til eier på. QK-alfalbet er her brukt. 
Jeg deltar i Copic bloggens utfordring med dette kortet

3 kommentarer:

Hege sa...

Se der, ja!!! Dette kortet er helt genialt, Hilde!! Fantastisk fargelegging og en idé MANGE vil kopiere!!! Tusen takk for at du deltar hos CMN! Lykke til! Klem, DT Hege.

Heidi sa...

Å, skikkelig kult bok-kort! Disse er veldig fine. Super fargelegging og digger at du har fargelagt masse gress også :-) Tusen takk for at du deltar i Copic Marker Norges utfordring :-)
Klem fra DT Heidi

Kristina sa...

For et kult bokkort! Elsker gresset du har laget på motivet! Det er noe jeg bør øve på :-)Takk for at du deltar i utfordringen hos Copic Marker Norge. Lykke til i trekningen :-)
Klem DT Kristina

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din