mandag 17. juni 2019

Bryllupseske med tilhørende lite kort.

Har laget en eksplosjonseske med kake igjen. Til ett bryllup 1. juni. 
Den skulle lages i natur-farger og da ble det i bruntoner. 
Arkene er fra Papirdesign og er så fine. 
Alle kanter er svertet med Distress. 
Tekststemplene kommer fra Kort og Godt
Kaken åpnes på toppen, og er laget hul for at man kan ha penger nedi. Det kommer snart tutorial på hvordan jeg lager denne. 
Jeg laget også et lite kort til, for at giver skal kunne skrive på en personlig hilsen. 
Kortet er 10x10 cm stort. 
Takk for at du tittet innom, legg gjerne igjen en liten hilsen så jeg ser du har vært innom :-)



Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din