tirsdag 29. mai 2018

Konfirmasjon

Jeg var på Totentreffet, og fikk da laget et kort jeg hadde på bestilling. 
Konfirmasjonskort til jente - "frie tøyler" var beskjeden. 
Så da laget dette kortet: 
Har brukt ark fra Pion. Ideen på kortoppsettet fant jeg på Pinterest. 
Jenta kommer fra utklippsark fra Pion, og den kan tas ut av lommen. Her kan man jo også bruke lommen til å ha penger i. 
 Tekststemplet på innsiden er fra Kort og Godt. 
Gratulerer med dagen alle konfirmanter :-)
Takk for at du titter innom. Legg gjerne igjen en liten hilsen til meg, så jeg vet du har vært innom. Det er alltid hyggelig å kunne se at noen har vært innom bloggen :-)

Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din