tirsdag 15. mai 2018

Utfordring #97 - mai

CMN utfordring #97
Da er mai kommet og det er på tide med ny utfordring i CMN bloggen, og dermed også et inspirasjonsbidrag fra alle DT'ene. 
Mitt bidrag denne måneden er en utfordring jeg også fikk fra Kjersti i DT-teamet når vi var på Toten på treff. 
Det passet jo helt ypperlig også i månedens farger i moodboarden. 
Motivet kommer fra Deviant art, Jade Dragonne "Champagne" og er fargelagt med Copic tusjer: 
Hud: E13, E11, E21, E00, E000, R20. 
Øyne: YG67, YG64, YG61
Hår: E49, E47, E44, E43, E42, E41
Kjole: E99, Y38, Y15, Y06 + hvit pen
Champagne: E53, E51, E50
Stol: E29, E27, E25, E23, E11
Duk: E43, E42
 Jeg ble selv meget fornøyd med gullkjolen. Dette var skikkelig artig å lage, og jeg vil tro det vil bli flere glitterkjoler etterhvert. 
 Teksten på innsiden kommer fra en stempelplate fra Norsk stempelblad. 

Utfordringen hos CMN finner du her
Håper du også vil komme med et bidrag :-)
Lykke til. 
Her er månedens moodboard: 


Takk for at du er innom å titter. 

Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din